Bøy – benk – mark

God søndag!

I går ble innlegget om “Side2 tester Hot Yoga” publisert og hele den saken kan dere lese her:

– Det drypper fra hele kroppen

Som jeg nevnte tidligere i uke så har jeg og Side2-kollega Helle vært på Raw Yoga Oslo og testet Bikram Yoga/Hot Yoga. Serien består av 26 klassiske Hatha Yoga-posisjoner utført i 40 varmegrader i totalt 90 minutter. Puh!

HAHAHA! Jeg er så lite fleksibel og tøyelig…! 😀

I dag ble det derimot det jeg liker aller best: BØY – BENK – MARK. 😀 

Etter en relativ heftig front- og knebøyperiode med treningsprogrammet Smolov Jr blir det nå litt mengdetrening fremover med enda mer fokus på teknikk på bøyfronten. Ellers så har jeg begynt å trene benkpress igjen, etter en måned med kun litt smalbenk innimellom. Og markløften er selvfølgelig med 😉 Min favorittøvelse. 😀

Her ser det jo nesten ut som jeg har fått en glorie rundt hodet… Det er bare veldig skarpt lys fra taklampa :p

video:benksmolov 

Også ble det bittelitt utfalls-tøying på slutten. Den øvelsen jeg har et skikkelig hat-elsk-forhold til. Det er virkelig bare pain og syrefest når man er i gang, men det er jo deilig etterpå. 

Ha en fin søndag!

– Silje Bjørnstad –  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg