Film: pers i pullups (14 reps)

Ka-boom. 😀
Det begynner å bli noen måneder siden jeg persa i pullups, men så har jeg også gått opp noen kilo i vekt slik at det er tyngre last å dra oppover, så derfor var det veldig gøy å ta 14 pullups ganske spontant i dag. 
Grunnen til at jeg ville teste maks var fordi jeg tangerte persen på 13 pullups i forrige uke når jeg skulle trene maks-rep-pullups. Og i dag ble det 14 reps – JA HAKA ER OVER STANGA OG ARMENE ER STREKT UT I BUNNPOSISJON PÅ ALLE REPETISJONENE 😉
Så det er dagens viktigste nyhet denne søndagen ;p
video:14pullups
Nyt resten av helgen! 😀
– Silje Bjørnstad – 

{tekst}

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg