Rabattkode på masse treningsutstyr fra en av Norges største nettbutikker! :D

Hei!

Det nærmer seg desember og ikke minst jul, og da er det på tide å begynne julegaveshoppinga (både til seg selv og andre 😉 ). 

I den forbindelse så vil jeg tipse om et nettsted som heter Klubben.no – en bedrift som idag er en ledende leverandør av utstyr til svømme- og idrettshaller, treningssenter, skoler, barnehager, institusjoner, butikker, idrettslag og privatpersoner. 

Klubben AS holder nemlig til i Åsnes, hvor jeg er ifra, og jeg kjenner flere av de som jobber der og har alltid hatt hyggelige opplevelser med både ansatte og produkter.  Klubben ble startet i 1976, og er i dag en ledende leverandør av utstyr til svømme- og idrettshaller, treningssenter, skoler, barnehager, institusjoner, butikker, idrettslag og privatpersoner. Med andre ord, Klubben har så godt som ALT. De er blant Norges største nettbutikker med rundt 20.000 varer i sitt produktsortiment.

Så derfor har jeg nå fått tak i en super rabattkode til dere!

Om du skriver inn «Silje fri frakt» i feltet melding til salg så får du 20 PROSENT AVSLAG  og GRATIS FRAKT frem til 18 desember!! 😀

Det er jo særlig treningsustyret som er mest relevant når det gjelder meg selv, og jeg har flere produkter fra Klubben som jeg bruker omtrent daglig. Særlig treningsstrikkene og stoppeklokka er blitt “et must” i treningsbagen.

Treningsstrikker er virkelig genialt å ha i tillegg til at det tar minimalt med plass og som derfor også passer perfekt til både hjemmetrening og til en liten treningsøkt når man er på ferie. Strikkene kommer i ulik størrelse og “motstand” slik at man kan bruke ulike strikker til ulike behov. En strikk kan både øke motstanden i en øvelse, men også fungere som en “hjelpestrikk”. Selv bruker jeg treningsstrikker hver gang når jeg varmer opp til en treningsøkt. Selv har jeg Power Bands som er fem ulike strikker som har ulik motstand. 


Les også et eksempel på hvordan strikker kan gjøre deg sterkere i for eksempel pullups: Veien til den første pullups. 

Minibands er en annen type strikker som også kan anbefales, personlig bruker jeg disse for å virkelig aktivisere lår- og setemuskulatur når man for eksempel gjør ettbeins hipthrust, glute brigde, eller går sidelengs med brede bein 😉 Les mer om minibands her. 

Stoppeklokke ble jeg avhengig av når jeg skulle begynne å korte ned pausene mine på trening, som når jeg for eksempel trener sett med 15-20 sekunders pause eller når jeg står i planke. En stoppeklokke er derfor selvfølgelig “et must” når man skal tida, enten det er intervaller, ha kontroll på hvor lenge pausene varer etc. Les mer om ulike stoppeklokker her. 

Catslides er, i likhet med treningsstrikker, treningsutstyr som tar liten plass og som derfor passer perfekt til for eksempel hjemmetrening eller ferietrening. Det finnes neste uendelig med øvelser du kan gjøre som utfordrer både din styrke og koordinasjon. Les mer om Catslides her. 

Dette er jo bare et knippe av de produktene Klubben har å tllby. De har alt i fra stepkasser, yogautstyr og kettlebells til balansebrett, pulsklokker, massasjeruller og manualer. I tillegg så har de svømmeleker til barn, svømmeføtter, badeender, barneleker, frisbee, volleyball og mye MYE mer. 

Ta en titt selv for å se hvor mye det faktisk er å velge mellom 😉

Og nei, dette er ikke et annonseinnlegg – her er det ikke noe “kjøpt og betalt” – med andre ord, jeg tjener ingenting på å skrive om dette. Det er rett og slett en hyggelig førjulsgave fra Klubben og meg til dere. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg