Blir aldri lei dette

Den siste uka har det blitt mye asiatisk middag – noe som ikke er meg i mot!

Det er jo så mye godt! 🙂

Take Away Asian Style:

(Ulike vårruller og tre forskjellige middagsretter med ris til to personer… Ingen gikk sultne fra denne middagen for å si det sånn!;) )

 

Tidligere denne uka var jeg og Fredrik i Sverige, og jammen ble det ikke asiatisk middagspause her også:

Stekte nudler med biffstrimler og grønnsaker

Kyllingrett pluss vårruller

 

Da jeg var hjemme for noen dager siden fikk jeg servert vietnamesiske vårruller:

Og i dag ble det søndagsmiddag med Kyllng i Green Curry:

Haha, det så kanskje ikke like fristende ut som de andre rettene (også så det stusselig ut med kun brokkoli som grønnsak), men det var ikke noe å utsette på smaken!

Uansett så tok jeg igjen med dagens dessert:

Litt mer farger og enda mer av de gode vitaminene i fruktsalat!

Yum yum yum.

Det var bare litt asiatisk middagsinspirasjon til de som kunne trenge noen middagstips den kommende uka 😉

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg