Noen vinner i Lotto, andre vinner i..

…visdomstann-lotteriet! Jeg er åpenbart i den siste gruppa.

Ikke så mye å fortelle om i dag, annet enn at kvelden ble litt annerledes enn det jeg hadde forestilt meg. I juli fjernet jeg den fjerde og siste visdomstanna mi (noe som førte til at jeg mistet en del blod og mest sannsynlig fikk kraftig blodtrykksfall dagen etter som gjorde at jeg havnet på Ullevål sykehus, hehehe), og de siste dagene har jeg trodd at jeg nesten har fått en visdomstann nummer fem på samme sted. Så i kveld kom jeg meg til tannlegen for å sjekke ut hva det var som stakk ut av tannkjøttet baki der. Det var ingen visdomstann nummer fem (gudskjelov, det er ekstremt sjeldent), men det var rett og slett kjevebeinet mitt som ikke har grodd som det skal etter forrige inngrep…. SÅ i kveld ble det plutselig ny bedøvelse og mer fjerning av kjevebein. 

Jeg kommer sterkere tilbake med noe mer interessant og relevant i morgen! :p Og er det noe jeg lærte etter forrige tannlegebesøk så er det Å TA DET MED RO når man “blir voldtatt i kjeften” på denne måten.

Så enough said og peace out 😉

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg