Spesialtilbud på online coaching (kun i dag og i morgen!) – treningsprogram

Heisann hoppsann!
I disse dager så kan jeg fortelle at jeg for første gang siden desember 2017 nå har startet litt opp igjen med online coaching med fokus på styrketreningsprogram. Jeg har de siste årene arbeidet med personlig trening og kostholdsveiledning både på nett og i treningsstudio, men i desember i fjor måtte jeg altså avslutte online coaching på grunn av manglende tid- og arbeidskapasitet. Nå har jeg derimot endelig muligheten til å starte opp igjen med et maks antall online-kunder. Før jeg setter i gang 100 prosent så vil jeg starte opp med en oppfølgingsperiode med et fåtall av maks antall personer, og noen har kanskje allerede fått vite om dette gjennom min Instagram-konto. Men jeg ønsker også å tilby en eksklusiv bonusplass til deg som bloggleser hvis du skulle være interessert! Oppstart for online coaching med individuelt tilrettelagt treningsprogram må være i enten uke 44 eller i uke 45.

Spesialtilbud:  Du får hele 8 ukers oppfølging til prisen av 4 ukers oppfølging for kun 1490,-
Du sparer hele 1410 kroner!

Originalpriser 2018:
4 ukers oppfølging:
1490,-
8 ukers oppfølging:
2900,-

Øvelser jeg ønsker å hjelpe deg med er først og fremst baseøvelser som knebøy, markløft, benkpress, militærpress/push press, chins/pullups, dips, pushups. I tillegg vil du få passende støtteøvelser til å øke i styrke på disse øvelsene.

Du får:
– Ukentlig oppfølging i 8
uker fra og med XX.XX.XXXX
– Skreddersydd treningsprogram tilpasset ditt utgangspunkt og dine mål.
– Ukentlige tilbakemeldinger på mail med individuelle tilpasninger til ditt treningsprogram via Google Docs.
– Økt motivasjon av å sende inn tilbakemeldinger og resultater til en kvalifisert coach.
– Kontinuitet i treningen din noe som bidrar til mestringsfølelse og at du blir en sterkere utgave av deg selv!

Dette er mine krav til deg
For at du skal få best mulig oppfølging og kvalitet for å sikre optimale resultater er jeg også avhengig av at du tar ansvar for følgende:

– Du er selvstendig og er kjent med styrketrening (har minst 6 måneder erfaring med å trene styrke på egen hånd). Du har tilgang til et gym med frivekter og tradisjonelle treningsapparater.
– Du har mulighet til å trene 3 ganger i uken hvor du setter av 45-60 minutter til hver økt.
– Du følger programmet som du får.
– Du sender ukentlig treningslogg hver lørdag eller søndag de neste åtte ukene.
– Du er frisk, skadefri og 100 prosent dopingfri. Det er nødvendig at du forstår viktigheten av å få til god restitusjon mellom treningsøktene gjennom å spise nok, næringsrik mat og sørge for at du får nok søvn.

Send meg en uforpliktende mail senest før lørdag 27.oktober hvis du er nysgjerrig på å vite mer om tilbudet – det er som sagt kun 1 plass ledig for oppstart i uke 44 og 1 plass ledig i uke 45, så her er det førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder.

Mailadressen min er [email protected]

Les gjerne om tidligere klienters tilbakemeldinger her:
Dette gir meg tårer i øynene
og
Drømmer du om å komme i bedre form?

– Silje Bjørnstad –

(egenreklame)
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg